لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
تکنولوژی وار اینجا نبود بنابراین باید ببازیم

تکنولوژی وار اینجا نبود بنابراین باید ببازیم

یوونتوس همچنان با شایستگی هر چه تمام تر ثابت کرد که تیمی بزرگ و ریشه دار در دنیای فوتبال است، تیمی که هر چند هم از امادگی همیشگی دور باشد اما همچنان قدرتمند ظاهر میشود و هراس را بر تن تمام رقبای کوچک و بزرگ اش می اندازد، هراسی که حتی به داوران نیز نفوذ می کند و کنترل دقیق قضاوت را بر انان دشوار می کند.

 

ماسیمیلیانو الگری، مربی یووه با ستایش تیمش تاکید کرد که تیمش بسیار عالی بازی کرد و اگر قرار بر گرفتن این پنالتی بود، در دیدار رفت نیز می توانست پنالتی بر روی کوادرادو اعلام شود و ان ضربه بسیار تاثیرگذار میشد.

 

ایمان دارم و مطمئنا که یوونتوس بسیار عالی بازی کرد، یک بازی بزرگ و شایسته که باید به شاگردانم تبریک بگویم. همچنین در بازی رفت نیز برای یک ساعت نمایش خوبی داشتیم اما فرصت ها را از دست دادیم. اما در این بازی عالی بودیم و بازیکنانم بسیار خوب بازی کردند.برای انچه که در بازی رفت و امشب روی داد متاسفیم، اما ما شایسته بودیم، در حال حاضر ابراز ناراحتی از این حذف کار بیهوده ای ست، ناراحتیم بله، اما از فردا باید روز تازه ای را شروع کنیم و با قدرت به بازی یکشنبه برابر سمپدوریا و ادامه مبارزات مان در سری ا بیاندیشیم.

 

سوال در خصوص وار

 

وار اینجا وجود ندارد بنابراین باید ببازیم (لبخند تلخی میزند) ؛ حرف زیادی برای گفتن نیست، این مشکلات یوفاست و من همیشه گفتم که زمانی که این تکنولوژی وجود دارد باید از ان استفاده کرد تا شاهد تصمیمات درست و حیاتی باشیم و در این لحظات اشتباهی روی ندهد.

 

درگیری با راموس

 

نه درگیری نبود، من فقط گفتم چرا او باید فریاد بزند پنالتی پنالتی! اگر این چنین است، پس در بازی رفت در دقایق 30 و 92 بر روی کوادرادو، 91، 50 هم می توانست پنالتی باشد. تنها به او این را گفتم. البته کاملا طبیعی ست در ان لحظه بوفون را اخراج شده می دیدیم.

 

اگر این حرکت در یک بازی دیگر و یک تیم دیگر بود نیز سوت زده میشد؟

 

نمی دانم که سوت داور برای پنالتی زده میشد یا نه. تلخی این بازی برای مان ماند اما بازیکنانم تا پایان بسیار عالی بودند و شانس خود را برای صعود امتحان کردند و بازی بسیار خوبی انجام دادند اما متاسفانه ممکن نشد که صعود کنیم. با این حال یوونتوس در سال های اخیر رشد و پیشرفت واقعا قابل توجه و زیادی داشته و این هیجان و بزرگی برای من بسیار خوشایند است، این یووه در این بازی ریشه ای بود و ذات خود را نشان داد، حیف که نتوانستیم صعود کنیم اما واقعا به بازیکنان تبریک می گویم تلاش مان برای حفظ این راه هست، تیم بزرگی هستیم که می توانیم در این سطح از فوتبال در حالی که بازی رفت با ان نتیجه به پایان رسیده بود در خانه حریف و در این ورزشگاه اینگونه بازی کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: